Hi, How Can We Help You?
  • نشانی: تهران،سعادت آباد خیابان سرو،خیابان بخشایش،کوچه هفدهم،برج عرفان،موسسه آبتاب اندیشه پارسیان
  • ایمیل: info@pbmedu.com

Blog

14 اسفند 1401

کانادا یکی از بهترین کشورهای برای تحصیل می باشد. در اینجا قصد داریم به دغدغه دانشجویان در رابطه با هزینه تحصیل و زندگی در کانادا بپردازیم.

برای دانشجویان بین المللی هزینه تحصیل و زندگی در کانادا، شهریه دانشگاه ها، هزینه مسکن و … یکی از دغدغه های مهم است. و همچنین هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا نسبت به کشور های اروپایی مانند انگلیس و دیگر کشورها همچون استرالیا، آمریکا و … به نسبت کمتر و معقول تر است. از طرفی در کشور کانادا شورای وزارت خانه ابزار آنلاینی ( CMEC)  را در اختیار دانشجویان قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانند هزینه های دانشگاه را به صورت آنلاین محاسبه کنند.

هزینه تحصیل در این کشور بسته به اینکه دانشجوی شهروند کانادایی باشید و یا دانشجوی بین المللی متفاوت می باشد. همچنین در این کشور هزینه تحصیل در رشته هایی مانند علوم انسانی کمتر و رشته هایی مانند مهندسی و شاخه های پزشکی بیشتر است، با این حال در بسیاری از دانشگاه های کانادا در جهت تسهیل در هزینه به دانشجویان کمک هزینه تحصیلی تخصیص داده می شود.

هزینه زندگی در کانادا با توجه به شهر محل تحصیل و مقطع تحصیلی متفاوت است.

در جدول زیر به طور میانگین هزینه تحصیل و زندگی را به اختصار شرح می دهیم:

مقطع تحصیلی هزینه سالانه واحد پولی
کالج 20.000-15.000 دلار کانادا
مدرسه 20.000-15.000 دلار کانادا
کارشناسی 30.000-20.000 دلار کانادا
کارشناسی ارشد 25.000-15.000 دلار کانادا
هزینه زندگی 12.000 دلار کانادا

قیمت های تعیین شده در هر بازه به صورت میانگین می باشد و امکان تغییر بر اساس شرایط کشور کانادا و دانشگاه ها وجود دارد.

19 دی 1400

دانشگاه ترنت به عنوان یکی از برترین دانشگاه های کانادا شناخته شده است که بر اساس یادگیری تعاملی که شخصی و هدفمند می باشد، تاسیس شد. این دانشگاه به طور مداوم در سطح ملی شناخته شده است و دانشجویان ممتاز را از سراسر کشور و سراسر جهان جذب می کند. در دانشگاه ترنت، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، از طریق کالج ها و کلاس های درس همچنین رشته ها و برنامه های آموزشی مشترک، با اساتید و کارکنان خود ارتباط برقرار کرده و با آن ها همکاری می کنند.

از افتخارات این دانشگاه این است که 11 سال متوالی دانشگاه شماره 1 کارشناسی انتاریو بوده است.

رشته علوم انسانی، جز رشته های پرطرفدار در دانشگاه ترنت می باشد..

میزان رضایت دانشجویان

دانشگاه ترنت با دارا بودن اساتید خبره و شناخته شده در سراسر جهان و همچنین فارغ التحصیلانی پرتلاش و کوشا در علم و تحصیل، توانسته است رضایت بالای 95 درصد دانشجویان خود را کسب کند.

همچینین این دانشگاه به عنوان دانشگاهی پیشرو در محیط زیست شهرت دارد و در رتبه بندی ها، رتبه 3 در کانادا و در میان 100 پردیس، دانشگاهی برتر در سراسر جهان قرار گرفته است.

دانشجویان ورودی

پردیس اصلی دانشگاه ترنت، که پردیس سایمونز نام دارد در انتاریو واقع شده است. این دانشگاه با وجود اینکه از کوچکترین دانشگاه های انتاریو است، اما مانعی برای ارائه استاندارد های آموزشی در آن وجود ندارد. همچنین برای دانشجویان ترنت محیط آموزشی ای فراهم می شود که به آن ها امکان تعامل نزدیک با اساتید و دسترسی به منابع یادگیری را فراهم می کند.

دانشگاه ترنت طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی دانشگاهی را ارائه می دهد که همگی آموزش با کیفیتی را در زمینه هایی مانند تجارت، پزشکی، علوم کامپیوتر، روابط بین الملل و … ارائه می دهد و در کنار فرصت های تحصیلی گسترده دانشجویان تشویق می شوند تا در طیف گسترده ای از فعالیت های فوق درسی مانند: موسیقی، نمایش، ورزش و … شرکت کنند.

چرا تحصیل در دانشگاه ترنت؟

  • مکان جغرافیایی: دانشگاه ترنت در پیتربورو ،شهری زیبا و امن با 80000 نفر قراردارد. فاصله این دانشگاه با شهر تورنتو تنها 90 دقیقه می باشد. و این یکی از جذابیت های جغرافیایی این دانشگاه است.
  • کیفیت برجسته آموزش: دانشگاه ترنت رتبه اول را در کیفیت آموزش توسط «دانشگاه تحقیقاتی کارشناسی سال» دریافت کرده است همچنین رتبه اول «دانشگاه کارشناسی انتاریو» توسط مجله MClean را کسب کرده است. که رتبه های برتر این دانشگاه نشان از برجسته بودن در ارائه هرچه بهتر و تعاملی تر آموزش این داشنگاه ااست.
  • فلسفه: دانشگاه ترنت بر اهمیت آموزش آزاد تکیه دارد و این فرصت را برای دانشجویان فراهم می کند تا به طور گسترده رشته های مورد علاقه خود را دنبال کنند.
  • تعهد جهانی و مطالعه در خارج از کشور: دانشگاه ترنت متعهد به آموزش شهروندان جهانی و ارائه آموزش های مناسب با دنیای در حال تغییر به دانشجویان است. ترنت متشکل از دانشجویانی از 111 کشور در سراسر جهان است و 10 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهد.
  • بورسیه تحصیلی: امکان تخصیص بورسیه تحصیلی در دانشگاه ترنت به دانشجویان بین المللی فراهم است و دانشجویان می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه ترنت:

  • مدرک زبان
  • مدارک مالی
  • مدارک تحصیلی

سخن پایانی:

موسسه آبتاب اندیشه پارسیان بسیار مفتخر است تا بتواند در جهت رفع نیاز های تحصیلی دانشجویان با تلاش هرچه بیشتر در راستای بهبود مستمر عزیزان مشتاق تحصیل در خارج از کشور گام بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت ما را مرور کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

19 دی 1400

دانشگاه سنت مری (saint mary’s university)در سال 1802 تاسیس شد و در هالیفاکس کانادا واقع است. این دانشگاه دارای یک سنت طولانی در تعالی آکادمیک در تدریس و تحقیق است. در پردیس این دانشگاه بیش از 7000 دانشجو از 150 کشور حضور دارند. همچنین این دانشگاه به عنوان یکی از جمعیت های بین المللی در کانادا شناخته شده است.

 

شعار دانشگاه سنت مری: Age Quod Agis

از برترین رشته های مقطع کارشناسی در این دانشگاه در زمینه هنرهای لیبرال، مطالعات محیطی، تجارت، علوم و مهندسی می باشد. تمامی برنامه های این دانشگاه در سطح بین المللی معتبر و شناخته شده هستند. تمامی رشته ها در sobey school of  business  بالاترین سطح اعتبار بین المللی را دریافت کرده اند.

مدرک لیسانس این دانشگاه  به دلیل انعطاف پذیری و ارائه طیف گسترده ای از دوره ها در کانادا بسیار معتبر و شناخته شده است.

5 دلیل برتری دانشگاه سنت مری کانادا

  • یک جامعه حمایتی غنی
  • شناخت توسط اساتید دانشگاه
  • یادگیری تئوری و عملی به صورت همزمان
  • فرصت های تحقیقاتی زیاد
  • تعالی دانشگاهی

پذیرش دانشجویان بین المللی

پذیرش دانشجو بدون آزمون و بر اساس سوابق و بدون نیاز به نتایج آزمون های Ib Diploma, GCSE, IGCSE, WASSCE, GCE  و … می باشد.

مدرک زبان: در صورت نداشتن مدرک زبان و یا ضعیف بودن زبان انگلیسی ملزم به گذراندن دوره زبان در این دانشگاه می باشید.

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش است.

خدمات مرکز دانشجویان بین المللی

در مرکز دانشجویان بین المللی، خدمات زیادی ارائه می شود تا به دانشجویان کمک کنند با زندگی دانشجویی دانشگاهی سازگار شوند و با کمک این مرکز دانشجویان می توانند بهترین استفاده را از این مرکز و دانشگاه ببرند.

تاریخ های ثبت نام دانشگاه

ثبت نام دانشگاه در زمستان 2022 برای تمامی دانشجویان باز است. و در فصل های دیگر تاریخ ها متفاوت است و براساس زمان بندی دانشگاه، دانشجویان باید اقدام به ثبت نام کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام در این دانشگاه با موسسه آبتاب اندیشه پارسیان تماس بگیرید

سخن پایانی

موسسه آبتاب اندیشه پارسیان بسیار مفتخر است تا بتواند در جهت رفع نیاز های تحصیلی دانشجویان با تلاش هرچه بیشتر در راستای بهبود مستمر عزیزان مشتاق تحصیل در خارج از کشور گام بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت ما را مرور کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

12 دی 1400

درباره دانشگاه یورک

یورک یک دانشگاه شهری مدرن و پیشرو در چند پردیس است که در تورنتو، کانادا واقع شده است.

دانشگاهیان یورک معتقدند چیزهای شگفت انگیز زمانی اتفاق می افتد که جوامع مختلف با یکدیگر همکاری می کنند تا به مسائل جهانی رسیدگی کنند. وقتی دانشجویان دانشگاه یورک دانش خود را به کار می گیرند، قدرت اصلاح امور را دارند.

این دانشگاه متعهد به برتری در تحقیقات و بورس تحصیلی در تمام اشکال آن است. با توجه به تعهد قوی به ارزش‌های مشترک، از جمله ترویج عدالت اجتماعی، تنوع، و منفعت عمومی، هدف این دانشگاه این است  تا از طریق تحقیقات، شرایط انسانی و دنیای اطراف خود را بهتر درک کند و دانشی را که به دست می‌آورد در خدمت جامعه قرار دهد.

مشارکت فشرده در تحقیقات یک ارزش نهادی اصلی است که در تار و پود دانشگاه نفوذ می کند، و این پایه و اساس است که محیط دانشگاهی پر جنب و جوش و هیجان انگیز یورک بر آن بنا شده است.یورک دانشگاهی با تحقیقات فشرده است که متعهد به ارتقای رفاه جوامعی است که به آنها خدمت می کند.

این دانشگاه به دنبال کمک به سلامت اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است.  همچنین یک دانشگاه بین المللی آموزشی و پژوهشی پیشرو و نیروی محرکه ای برای تغییرات مثبت است.

دانشگاه یورک با داشتن یک جامعه پذیرا و متنوع با چشم انداز منحصر به فرد جهانی، دانشجویان خود را برای موفقیت طولانی مدت آماده می کند.  همچنین دانشگاه یورک یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین تشکل‌های دانشجویی در کانادا است که دارای 59000 دانشجو از 178 کشور، بیش از 325000 فارغ‌التحصیل و اساتید برجسته است که با بیش از 300 دانشگاه، صنعت و سازمان‌های غیردولتی برای مقابله با مسائل مبرم همکاری می‌کنند.این دانشگاه برای دو سال متوالی در رتبه‌بندی تأثیر آموزش عالی تایمز به عنوان یک رهبر جهانی شناخته شده است، و شماره یک در نشریات تحقیقاتی مشترک جهانی در انتاریو است، و در موقعیتی قرار دارد که چالش‌هایی را که بیشترین اهمیت را دارند، انجام دهد. همچنین دانشگاه یورک دارای رنکینگ 494 است.

مدارک لیسانس در این دانشگاه در رشته های زیر ارائه می شود:

  1. علوم پایه
  2. بیزنس
  3. حقوق
  4. مهندسی
  5. حوزه سلامت
  6. مطالعات محیطی
  7. هنرهای لیبرال و مطالعات حرفه ای
  8. هنر، اجرا و طراحی

مدارک مورد نیاز برای اپلای در دانشگاه یورک

  • مدارک تحصیلی
  • مدرک آِیلتس
  • مدارک مالی

شهریه تحصیلی دانشگاه یورک

مقطع کارشناسی: حدود 30 تا 40 هزار دلار کانادا شناور است.

دوره آمادگی برای ورود به مقطع ارشد: حدود  16 تا 20 هزار دلار کانادا شناور است.

هزینه اپلیکیشن دانشجویان بین المللی در زمان ثبت نام و پر کردن فرم اپلیکیشن ملزم به پرداخت مبلغ اپلیکیشن می‌باشند که باید به حساب دانشگاه پرداخت کنند.

 

سخن پایانی:

موسسه آبتاب اندیشه پارسیان بسیار مفتخر است تا بتواند در جهت رفع نیاز های تحصیلی دانشجویان با تلاش هرچه بیشتر در راستای بهبود مستمر عزیزان مشتاق تحصیل در خارج از کشور گام بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت ما را مرور کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

12 دی 1400

این دانشگاه در سال 1965 در برنابی تاسیس شد.

دانشجویان در این دانشگاه به تجربیات و مهارت هایی مجهز می شوند که برای زندگی در جهانی همیشه در حال تغییر و چالش برانگیز آماده می شوند. این دانشگاه پیشرو در تحقیق و توسعه و نوآوری می باشد و همچنین مشارکت های پایدار برای افزایش رفاه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامعی که به آن ها خدمت می کند ایجاد می‌کند. با وجود این مشخصات دانشگاه سایمون فریزر در جهان به عنوان برترین و صاحب نوآوری و پایداری شناخته شده است.

دانشگاه سایمون فریزر دارای رنکینگ 298 می باشد، و بیشتر از 170 هزار فارغ التحصیل در سراسر جهان و کشور و 8051 دانشجوی بین المللی دارد. تعداد دانشکده‌های این دانشگاه 1193 می باشد. همچنین دارای پردیس های فعال در سه شهر بزرگ، بریتیش کلمبیا، برنابی و ساری ونکوور است. این دانشگاه شرایط بورسیه تحصیلی را نیز برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.

پردیس ونکوور دانشگاه سایمون فریزر در سال 1989 افتتاح شد و در جهت رفع نیازهای آموزشی متخصصان شروع به فعالیت کرد. جدیدترین پردیس این دانشگاه در ونکوور در سال 2002 افتتاح شد و موثر در توسعه این دانشگاه در بریتیش کلمبیا شد.

همچنین این دانشگاه بالاترین افتخارات تحقیقاتی کانادا مانند بورسیه های آموزشی را دارا می باشد.

 

دانشجویان

دانشجویان دانشگاه سایمون فریزر اعضای یک جامعه متنوع و پویا هستند. زندگی دانشجویی در پردیس سرشار از فرصت هایی برای تعامل با افراد، ایده ها، و فعالیت هایی است که به توسعه شخصی و تعامل در دنیایی بهتر کمک می کند. Sfu’s Student Experience Initative  یک همکاری چندساله بین اساتید، کارکنان و دانشجویان است تا به دانشجویان در جهت تجربه های بهتر در دانشگاه کمک کنند. همچنین برنامه HIVE ارتباط بین دانشجویان جدید و دانشجویان و مربیانی که در همان دانشکده هستند برقرار می کند.

 

 

هزینه اپلیکیشن

دانشجویان بین المللی در زمان ثبت نام و پر کردن فرم اپلیکیشن ملزم به پرداخت مبلغ اپلیکیشن می باشند که باید به حساب دانشگاه پرداخت کنند.

هزینه مقطع کارشناسی:

دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این مقطع ملزم به پرداخت شهریه می باشند که بین 45 تا 55 هزار دلار کانادا شناور است.

زمان اپلای دانشگاه در مقطع کارشناسی

پاییز (September 2022):  از اول اکتبر 2021  تا 31 ژانویه 2022

  • مختص متقاضیان دبیرستان ( ازجمله دانش آموزان بالغ)
  • متقاضیان انتقالی که به دنبال پذیرش در دانشکده می باشند.
  • متقاضیان پذیرش در دانشکده هنرهای زیبا.

پاییز (September 2022):  از اول مارچ 2022  تا 15 اپریل2022

  • برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی

تابستان (May 2022):  از 1 دسامبر 2021 تا 15 ژانویه 2022

بهار  (January 2022):  از 1 آگوست 2021 تا 15 سپتامبر 2021

 

رشته های پرطرفدار در دانشگاه سایمون فریزر کانادا:

رشته های حسابداری، بیزنس، اقتصاد، مهندسی، پزشکی و داروسازی از پرطرفدار ترین رشته ها در این دانشگاه می باشد.

 

سخن پایانی:

موسسه آبتاب اندیشه پارسیان بسیار مفتخر است تا بتواند در جهت رفع نیاز های تحصیلی دانشجویان با تلاش هرچه بیشتر در راستای بهبود مستمر عزیزان مشتاق تحصیل در خارج از کشور گام بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت ما را مرور کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

 

29 آذر 1400

شعار دانشگاه : RISE WITH IMPACT RISE TOGETHER

آدرس سایت دانشگاه  https://www.lsbu.ac.uk

معرفی دانشگاه :

اطلاعات کلیدی دانشگاه

رتبه 127
مکان لندن ، انگلستان
تاسیس 1892
درصد دانشجویان بین المللی 7.7%
دوره های معروف مهندسی، حسابداری و علوم
شهریه دانشجویان بین المللی به طور سالانه £13,125-14,800

 

دانشگاه لندن ساوت بانک (LSBU) یک دانشگاه جهانی با بیش از 15000 دانشجو  از بیش از 130 کشور با یک شبکه جهانی فارغ التحصیلان 8 هزار نفره است. دانشگاه در یک پردیس در مرکز لندن در یک منطقه تاریخی و پر جنب و جوش واقع شده است.

دانشگاه دارای پیوندهای قوی با بخش های تجاری در بخش خصوصی و دولتی هستند و به دانشجویان کمک می کند تا ارتباطات مفیدی ایجاد کنند.

اهداف حرفه ای شما هر چه باشد، دانشگاه از شما حمایت و توسعه خواهد داد. و به همین دلیل است که LSBU توسط The Times و The Sunday Times Good University Guide 2018 به عنوان دانشگاه سال برای فارغ التحصیلان و افراد بالقوه انتخاب شده است. تمرکز دانشگاه بر یادگیری شخصی و مهارت ها نیز رتبه نقره ای را به دست آورده است.

یا بیش از 125 سال، ما به دانشجویان از هر طبقه کمک کرده‌ایم تا نسخه‌ای از موفقیت خود را پیدا کنند. هر پیشینه ای که دارند، هر موقعیتی که می خواهند، هر نوع آینده ای که می خواهند، ما به شما قدرت می دهیم که بالاتر از آن چیزی که فکرش را می کردید پیشرفت کنید.

دانشگاه لندن  ساوت بانک همچنین طیف گسترده ای از بورسیه ها و تخفیف ها را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، از جمله بورسیه تحصیلی ملیت ها، تخفیف هزینه برای فارغ التحصیلان و 5 درصد تخفیف برای پرداخت زودهنگام شهریه.

دانشگاه لندن ساوت بانک قبل از ورود، پشتیبانی گسترده ای از جمله مجموعه فرودگاهی برای دانشجویان بین المللی از فرودگاه هیترو ارائه می کند. این دانشگاه همچنین در ابتدای ترم دارای برنامه های بین المللی است تا دانشجویان تا حد ممکن احساس راحتی و آرامش کنند. دانشگاه لندن ساوت بانک دارای یک مرکز خدمات بهداشتی مستمر است که سلامت و ایمنی را برای همه دانشجویان خود حفظ و ارتقا می دهد.

رنکینگ دانشگاه :

  127th in the Times University Guide 2022

113th in the Guardian University Guide 2022

دانشگاه لندن ساوت بانک یکی از برترین دانشگاه های دولتی در لندن، انگلستان است. در رتبه بندی جهانی QS 2022 در رتبه 801-1000 قرار دارد

طبق معیارهای  برترین ریسرچ  در سال 2014  لندن ساوت بانک به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر مدرن در لندن ظاهر شد، پس از اینکه 73 درصد از تحقیقات آن بالاترین رتبه 4* یا 3* را برای “بخش تاثیرگذاری ” کسب کردند.

LSBU بالاترین رتبه ممکن را برای کیفیت آموزش از آژانس مستقل تضمین کیفیت آموزش عالی (QAA) دارد. دوره ها در ارتباط با نهادهای حرفه ای پیشرو معتبر توسعه یافته اند

در سال 2017، دانشگاه  توسط موسسه تایمز به عنوان “دانشگاه سال برای اشتغال فارغ التحصیلان” انتخاب شد.

.

دانشکده و رشته های تحصیلی  برای اخذ پذیرش در دانشگاه لندن ساوت بانک

در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس می توان در دانشگاه لندن ساوت بان, اقدام به اخذ پذیرش کرد .

در صورتی که نمره زبان کافی ندارید یا مدارک لازم برای اخذ پذیرش به حد نصاب نرسیده است می توانید در دوره های فاندیشن برای آمادگی ورود به مقطع اصلی شرکت کنید . معمولا این دوره ها بین یک تا دو ترم تحصیلی هستند .

فاندیشن

شما می توانید در رشته های زیرمجموعه تمام این دوره ها با توجه به سوابق تحصیلی خود شرکت کنید .

در مقطع لیسانس

Arts and Humanities (25)

Life Sciences and Medicine (32)

Social Sciences and Management (40)

Business & Management (48)

Engineering and Technology (44)

 

در مقطع مستر

Life Sciences and Medicine (17)

Social Sciences and Management (26)

Engineering and Technology (22)

Arts and Humanities (15)

Business & Management (23)

Natural Sciences (2)

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش به زبان انگلیسی

  • تمام مدارک تحصیلی مقاطع قبلی
  • نمره زبان
  • مدارک مالی
  • رزومه و انگیزه نامه
  • پروتفولیو

شهریه دانشگاه و هزینه زندگی :

شهریه دانشگاه برای دانشجویان اینترنشنال بین 13 تا 15 هزار پوند با توجه به مقطع تحصیلی و رشته متغیر می باشد . هزینه زندگی در انگلستان بین 1000 تا 1500 پوند ماهانه متغیر است .

ددلاین دانشگاه ها برای اخذ پذیرش :

معمولا برای اخذ پذیرش در سپتامبر باید تا اواخر بهار و  اوایل فصل تابستان اقدام کنید تا بتوانید مدارک کافی و مستند را به دانشگاه ارائه کنید. همچنین برای ترم ژانویه حداکثر باید تا اول ماه نوامبر مدارک خود را تکمیل و ارائه کنید .

29 آذر 1400

دانشگاه گرینویچ لندن

آدرس سایت دانشگاه : https://www.gre.ac.uk

معرفی دانشگاه :

اطلاعات کلیدی دانشگاه

رتبه 89
مکان لندن ، انگلستان
تاسیس 1992
دانشجویان بین المللی 14%
دوره های معروف اقتصاد، زبان شناسی، تجارت
شهریه دانشجویان بین المللی £13,000-14,500 به طور سالانه متوسط بین

 

دانشگاه گرینویچ دارای سه پردیس است: ایوری هیل در جنوب شرقی لندن، در حالی که گرینویچ و مدوی در کنت هستند. گرینویچ بزرگترین پردیس دانشگاه است ساختمان‌هایی که در قرن هفدهم طراحی شده‌اند، اغلب به‌عنوان یکی از زیباترین پردیس‌های جهان در نظر گرفته می‌شود.

این دانشگاه میزبان حدود 25000 دانشجو از بیش از 100 کشور است. دانشگاه گرینویچ یک دانشگاه دولتی مدرن پیشرو است و طیف وسیعی از رشته ها را در چهار دانشکده خود، دانشکده هنرها و علوم لیبرال، دانشکده بازرگانی، دانشکده آموزش و بهداشت و دانشکده مهندسی و علوم ارائه می دهد.

این دانشگاه در نظرسنجی‌های ملی دانشجویان اخیرآ عملکرد خوبی داشت و کارکنان گرینویچ و دوره‌های آن نمرات بالایی را دریافت کردند. این دانشگاه همچنین در رشته  مدیریت بازرگانی امتیاز بالایی از رضایت دانشجویان دارد.

زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی; امنیت کامپیوتر و پزشکی قانونی؛ محاسبات با توسعه بازی. ریاضیات مالی; مامایی; و بهداشت عمومی جزو رشته های برتر دانشگاه است. دانشگاه گرینویچ در چارچوب تعالی تدریس رتبه نقره ای دریافت کرد و برنده سه جایزه سالیانه ملکه برای آموزش عالی شده است. این دانشگاه همچنان به گسترش پردیس ها و امکانات خود با پیشرفت های 150 میلیون پوندی ادامه می دهد.

 

تیم پشتیبانی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه گرینویچ می‌تواند به دانشجویان این دانشگاه در مورد مسائلی که ممکن است در طول تحصیلشان پیش بیاید کمک کند. شامل تمدید ویزا و انطباق با فرهنگ بریتانیا است. دانشگاه گرینویچ همچنین برنامه هایی را برای کمک به دانشجویان بین المللی برای استقرار و  زندگی در محوطه دانشگاه سازماندهی می کند.

 

رنکینگ دانشگاه :

دانشگاه گرینویچ یکی از برترین دانشگاه های دولتی در انگلستان است. در رتبه بندی جهانی QS 2022 در رتبه 751-800 قرار دارد.

 

89th in the Times University Guide 2022

94th in the Guardian University Guide 2022

 

دانشکده و رشته های تحصیلی  برای اخذ پذیرش در دانشگاه گرینویچ

در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس می توان در دانشگاه گرینویچ اقدام به اخذ پذیرش کرد .

در صورتی که نمره زبان کافی ندارید یا مدارک لازم برای اخذ پذیرش به حد نصاب نرسیده است می توانید در دوره های فاندیشن برای آمادگی ورود به مقطع اصلی شرکت کنید . معمولا این دوره ها بین یک تا دو ترم تحصیلی هستند .

Foundation

در مقطع لیسانس

Engineering and Technology (104)

Natural Sciences (33)

Business & Management (101)

Social Sciences and Management (88)

Arts and Humanities (72)

Life Sciences and Medicine (53)

 

شما می توانید در رشته های زیرمجموعه تمام این دوره ها با توجه به سوابق تحصیلی خود شرکت کنید .

 

در مقطع مستر

Social Sciences and Management (32)

Arts and Humanities (20)

Engineering and Technology (36)

Business & Management (31)

Life Sciences and Medicine (19)

Natural Sciences (5)

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش به زبان انگلیسی

  • تمام مدارک تحصیلی مقاطع قبلی
  • نمره زبان
  • مدارک مالی
  • رزومه و انگیزه نامه

 

شهریه دانشگاه و هزینه زندگی :

شهریه دانشگاه برای دانشجویان اینترنشنال بین 14 تا 18 هزار پوند با توجه به مقطع تحصیلی و رشته متغیر می باشد . هزینه زندگی در انگلستان بین 1000 تا 1500 پوند ماهانه متغیر است .

ددلاین دانشگاه ها برای اخذ پذیرش :

معمولا برای اخذ پذیرش در سپتامبر باید تا اواخر بهار و  اوایل فصل تابستان اقدام کنید تا بتوانید مدارک کافی و مستند را به دانشگاه ارائه کنید. همچنین برای ترم ژانویه حداکثر باید تا اول ماه نوامبر مدارک خود را تکمیل و ارائه کنید .

 

29 آذر 1400

آدرس سایت دانشگاه :  https://www.dmu.ac.uk

معرفی دانشگاه :

اطلاعات کلیدی دانشگاه

رتبه 126
مکان لستر، انگستان
تاسیس 1992
درصد دانشجویان بین المللی 8.5%
دوره های معروف هنر و طراحی، داروسازی، مهندسی
شهریه دانشجویان بین المللی به طور سالانه  متوسط بین £12,250-17,280

 

لستر که در قلب بریتانیا قرار دارد و دهمین شهر بزرگ بریتانیا است، از طریق قطار مستقیم تنها یک ساعت با لندن فاصله دارد. این شهر که نمونه ای در سراسر کشور از مزایای چندفرهنگی و تساهل است، مکان مناسبی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تجربه در پر جنب و جوش ترین نقطه بریتانیا هستند. مرکز شهر همچنین تنها پنج دقیقه پیاده با پردیس اصلی فاصله دارد و فروشگاه‌های خیابانی، بوتیک‌های طراحان، سینما، رستوران‌ها و محله‌ای فرهنگی همگی در مجاورت آن قرار دارند.

دگرگونی 136 میلیون پوندی پردیس دانشگاه دی مونتفورت لستر (DMU) محیط مدرن و الهام‌بخشی را ایجاد کرده است که دانشجویان شایسته آن هستندDMU توسط مجله تأثیرگذار Times Higher Education به عنوان یکی از 150 دانشگاه برتر جوان در جهان شناخته شده است و در یک مطالعه مقدماتی در مورد قابلیت فارغ التحصیلان به عنوان شماره 1 رتبه بندی شده است و در یک مطالعه مقدماتی در مورد آموزش عالی در بین دانشگاه های انگلستان در رتبه سه قرار گرفته است. Education. DMU طبق رتبه بندی UCAS در بین 10 دانشگاه برتر محبوب ترین دانشگاه های بریتانیا برای دانشجویان بومی و اتحادیه اروپا قرار دارد و با یکی از بزرگترین افزایش پذیرش UCAS در بین دانشگاه های بریتانیا در سال گذشته، محبوب تر از همیشه شده است. این دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی آموزش عالی تایمز در سال 2016-2017 در 3 درصد دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت و در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی آموزش عالی تایمز در سال 2016 در بین 1.5 درصد از دانشگاه‌های جهانی برای تأثیر بین‌المللی نام‌گذاری شد. لستر به عنوان یکی از بهترین شهرهای انگلستان برای زندگی و بالاتر از لندن و کاردیف (شاخص رشد خوب برای شهرها 2016) انتخاب شده است.

با انتخاب DMU، شما بخشی از یک جامعه دانشجویی خلاق و پرشور خواهید بود که از فرصت های اطراف خود حداکثر استفاده را می برد. این دانشگاه به ترکیب آموزش با تحقیقات پیشرو در جهان و پیوندهای نزدیک با صنایع با بیش از 170 دوره معتبر توسط نهادهای حرفه ای افتخار می کند.

یک تیم اختصاصی پشتیبانی دانشجویان بین المللی به دانشجویان خارج از کشور و اتحادیه اروپا در دانشگاه De Montfort کمک می کند. این تیم می تواند در طول مدت تحصیل شما در DMU به شما مشاوره و راهنمایی های تخصصی به همراه اطلاعات کلی زیادی درباره زندگی و تحصیل در لستر بدهد. آنها در اولین ورود شما به دانشگاه، هفته خوش آمدگویی ترتیب می دهند، در حالی که به شما کمک می کنند تا با دانشجویان کشور خود ملاقات کنید. به عنوان یک دانشجو در DMU، طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی در طول دوره تحصیلی برای شما در دسترس است تا مطمئن شوید که زندگی شما در De Montfort به آرامی آغاز می شود. هنگامی که تحصیلات خود را شروع کردید، طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی آکادمیک وجود دارد که به شما کمک می کند تا خود را با یادگیری و تحصیل در دانشگاه بریتانیا سازگار کنید.

 

رنکینگ دانشگاه :

دانشگاه د مونتفورت یکی از برترین دانشگاه های دولتی در لستر، انگلستان است. در رتبه بندی جهانی QS 2022 در رتبه 801-1000 قرار دارد.

  • 126th in the Times University Guide 2022
  • 118th in the Guardian University Guide 2022

دانشگاه دی مونتفورت دارای 13 عضو آموزشی ملی است که دومین رتبه برتر در بریتانیا برای این جایزه آموزشی معتبر است. این دانشگاه به دلیل آموزش و تحقیقات نوآورانه خود در موضوعات منحصر به فرد مانند مد و طراحی کفش، که تنها در تعداد انگشت شماری از مؤسسات دیگر در جهان مورد مطالعه قرار می گیرند، مشهور است.

 

 

دانشکده و رشته های تحصیلی  برای اخذ پذیرش

در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس می توان در دانشگاه د مونتفورت اقدام به اخذ پذیرش کرد .

در صورتی که نمره زبان کافی ندارید یا مدارک لازم برای اخذ پذیرش به حد نصاب نرسیده است می توانید در دوره های فاندیشن برای آمادگی ورود به مقطع اصلی شرکت کنید . معمولا این دوره ها بین یک تا دو ترم تحصیلی هستند .

فاندیشن

Music Technology Foundation Degree FdSc

در مقطع لیسانس

شما می توانید در رشته های زیرمجموعه تمام این دوره ها با توجه به سوابق تحصیلی خود شرکت کنید .

Social Sciences and Management (72)

Engineering and Technology (48)

Life Sciences and Medicine (35)

Business & Management (44)

Arts and Humanities (92)

 

 

در مقطع مستر

Business & Management (42)

Arts and Humanities (51)

Life Sciences and Medicine (18)

Social Sciences and Management (47)

Engineering and Technology (43)

Natural Sciences (4)

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش به زبان انگلیسی

  • تمام مدارک تحصیلی مقاطع قبلی
  • نمره زبان
  • مدارک مالی
  • رزومه و انگیزه نامه

شهریه دانشگاه و هزینه زندگی :

شهریه دانشگاه برای دانشجویان اینترنشنال بین 14 تا 18 هزار پوند با توجه به مقطع تحصیلی و رشته متغیر می باشد . هزینه زندگی در انگلستان بین 1000 تا 1500 پوند ماهانه متغیر است .

ددلاین دانشگاه ها برای اخذ پذیرش :

معمولا برای اخذ پذیرش در سپتامبر باید تا اواخر بهار و  اوایل فصل تابستان اقدام کنید تا بتوانید مدارک کافی و مستند را به دانشگاه ارائه کنید. همچنین برای ترم ژانویه حداکثر باید تا اول ماه نوامبر مدارک خود را تکمیل و ارائه کنید .

29 آذر 1400

شعار دانشگاه : دانشگاهی برای تغییر جهان

آدرس سایت دانشگاه :  https://www.brunel.ac.uk

معرفی دانشگاه :

اطلاعات کلیدی دانشگاه

 

رتبه 121
مکان لندن، انگلستان
تاسیس 1966
درصد دانشجویان بین المللی 20.2%
دوره های معروف: هوش مصنوعی، مراقبت های بهداشتی، طراحی، مهندسی، کسب و کار
شهریه دانشجویان بین المللی به طور سالانه متوسط بین پوند 14,400-17,500

 

دانشگاه برونل لندن در سال 1966 به عنوان یک دانشگاه دولتی تاسیس شده است . این دانشگاه در سطح جهانی در منطقه ایکسبریج در غرب لندن در حال فعالیت است .

در سال 2016 برونل سالگرد 50 سالگی خود را جشن گرفت .برونل  یکی از جاه طلبانه ترین دانشگاه های بریتانیا است که تمرکز زیادی بر پس از فارغ التحصیلی دارد. دانشجویان  برونل که در حال حاضر حدود 13000 دانشجو از بیش از 100 کشور هستند که نشان از تنوع فرهنگی بالای دانشگاه دارد ، یک نظرسنجی اخیرا، فارغ التحصیلان برونل را در رتبه سیزدهم در بریتانیا از نظر متوسط دریافتی قرار داده است که رقم 22000 پوند تقریباً 3000 پوند بالاتر از میانگین ملی است. رویکرد ویژه دانشگاه ترکیبی از رویکردهای متعالی تحصیلی همراه با ارتقا ویژگی های مهارتی و خلاقانه دانشجویان است .

برای دسترسی به دانشگاه می توان با یک خط مترو به دانشگاه رسید و با توجه به تنوع کاربری های فرهنگی تفریحی در پردیس دانشگاه می توان تمام نیازهای خود را در همان محوطه دانشگاه برآورده کنید و نیازی به خروج از پردیس نیست .

همچنین دانشگاه سفرهای یک روزه را به شهرهای تاریخی آکسفورد ، کمبریج و سایر شهرهای اروپایی ترتیب می دهد .

دانشگاه برونل لندن طیف وسیعی از خدمات را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که هدف آن کمک به آنها در زندگی آکادمیک، شخصی و اجتماعی در زمان حضور در دانشگاه است. برونل بین‌المللی یک نقطه کلیدی برای همه دانشجویان بین‌المللی است. برای دانشجویان جدیدالورود، برونل یک دوره آموزشی 3 روزه جذاب را برگزار می کند که 95 درصد از شرکت کنندگان قبلی توصیه می کنند.حتما در این دوره شرکت کنید. خدمات دانشجویی همچنین سفرهای منظم، رویدادها و کارگاه های آموزشی را برای دانش جویان بین المللی سازماندهی می کند، در حالی که یک مربی   از دانشجویان پشتیبانی می کند.

 

 

رنکینگ دانشگاه :

دانشگاه برونل لندن یکی از برترین دانشگاه های دولتی در لندن، انگلستان است. در رتبه بندی جهانی QS در سال 2022 در رتبه 351 قرار دارد.

دانشگاه برونل اخیراً از نظر قدرت تحقیقاتی به رتبه 33 در بین دانشگاه های بریتانیا صعود کرده است 54 درصد از تحقیقات ارائه شده در سال 2014 به عنوان “پیشرو در جهان” طبقه بندی شدند، در حالی که مهندسی و طراحی و علوم ورزشی نیز در سطح ملی بسیار خوب عمل کردند.

دانشکده و رشته های تحصیلی  برای اخذ پذیرش در دانشگاه برونل

در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس می توان در دانشگاه برونل اقدام به اخذ پذیرش کرد .

در صورتی که نمره زبان کافی ندارید یا مدارک لازم برای اخذ پذیرش به حد نصاب نرسیده است می توانید در دوره های فاندیشن برای آمادگی ورود به مقطع اصلی شرکت کنید . معمولا این دوره ها بین یک تا دو ترم تحصیلی هستند .

فاندیشن

 

در مقطع لیسانس

شما می توانید در رشته های زیرمجموعه تمام این دوره ها با توجه به سوابق تحصیلی خود شرکت کنید .

Engineering and Technology (57)

Arts and Humanities (36)

Social Sciences and Management (68)

Life Sciences and Medicine (28)

Natural Sciences (23)

Business & Management (18)

 

 

در مقطع مستر

Life Sciences and Medicine (40)

Social Sciences and Management (52)

Business & Management (35)

Engineering and Technology (38)

Natural Sciences (8)

Arts and Humanities (13)

Business Administration MBA

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش به زبان انگلیسی

  • تمام مدارک تحصیلی مقاطع قبلی
  • نمره زبان
  • مدارک مالی
  • رزومه و انگیزه نامه

 

شهریه دانشگاه و هزینه زندگی :

شهریه دانشگاه برای دانشجویان اینترنشنال بین 14 تا 18 هزار پوند با توجه به مقطع تحصیلی و رشته متغیر می باشد . هزینه زندگی در انگلستان بین 1000 تا 1500 پوند ماهانه متغیر است .

ددلاین دانشگاه ها برای اخذ پذیرش :

معمولا برای اخذ پذیرش در سپتامبر باید تا اواخر بهار و  اوایل فصل تابستان اقدام کنید تا بتوانید مدارک کافی و مستند را به دانشگاه ارائه کنید. همچنین برای ترم ژانویه حداکثر باید تا اول ماه نوامبر مدارک خود را تکمیل و ارائه کنید .