Hi, How Can We Help You?

درباره آبتاب اندیشه پارسیان

درباره آبتاب اندیشه پارسیان

آبتاب اندیشه پارسیان

با سالها تجربه
در اعزام دانشجو به خارج از کشور

Your Study , Your Future , Your Dreem , We Make it True

موسسه آبتاب اندیشه پارسیان در تاریخ 1398/7/29 با احذ مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به شماره 42/76582 در تهران تاسیس شد.

این موسسه با کادری مجرب و فارغ التحصیل از معتبرترین دانشگاه های انگستان(Birmingham , Anglia Ruskin) و ایران (دانشگاه صنعتی شریف) در راستای انجام ماموریت خود که اعزام دانشجو به کشورهای انگستان و کانادا میباشد، مشغول به فعالیت است. از اهداف این موسسه کمک به رشد و تعالی علمی آن دسته از متقاضیانی است که علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور هستند.

همواره تلاش مشاورین بر این امر استوار است تا بتوانند با پشتیبانی همه جانبه و با تکیه بر دانش و تجربه و مهارتهای خود در راستای بهبود مستمر تحصیل متقاضیان خود اقدام کند.

همچنین موسسه آبتاب اندیشه پارسیان هر ساله در جهت حفظ و انجام مسئولیت اجتماعی خود اقداماتی از قبیل : کمک به کودکانی که توان مالی برای ادامه تحصیل ندارند و همچنین بورس ها و فرصتهای تحصیلی در خارج از کشور را به دانشجویان و دانش آموزان خود معرفی میکند.

چشم انداز فعالیتهای آبتاب اندیشه پارسیان

  • تحصیل،پیشرفت و رشد علمی برای علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور
  • معرفی بهترین دانشگاه ها برای ادامه تحصیل در رشته مورد نظر متقاضیان
  • ایجاد فرصتهای مناسب در راستای بهبود عملکرد تحصیلی متقاضیان
  • پشتیبانی و حمایت از دانشجویان در کلیه مراحل پذیرش و اخذ ویزا

مجموعه ما

از سال 1398
در پذیرش کشورها مختلف جهان فعالیت داشته

پس از مشاوره تحصیلی به متقاضیان محترم و انتخاب رشته درخواستی و مناسب برای متقاضی، موسسه با توجه به توانایی های کادر حرفه ای خود و تخصصی که در اخذ پذیرش دارد، با دانشگاه ها و اساتید دانشگاه با توجه به مقطع درخواستی و شرایط متقاضی مکاتبه نموده و از هیچ تلاشی در جهت اخذ پذیرش تحصیلی فروگذار نخوهد کرد.

1578 +

مشتریان راضی

150 +

کشورهای مقصد

574 +

دانشگاه ها

1564 +

محصل اعزامی

1254 +

اقامت اخذ شده

آخرین خبر ها

نکات، مقالات و راهنمای
تحصیل در خارج از کشور