Hi, How Can We Help You?
  • نشانی: تهران،سعادت آباد خیابان سرو،خیابان بخشایش،کوچه هفدهم،برج عرفان،موسسه آبتاب اندیشه پارسیان
  • ایمیل: info@pbmedu.com
2 مهر 1400

مشاوره تحصیل در خارج

کادر مجرب کارشناسان ما در این مجموعه با تلاش و کوشش مستمر ، با سالها تجربه در زمینه اعزام دانشجو و با نگاهی متفاوت ، در مقاطع مختلف تحصیلی آماده پاسخگویی به سؤالات در زمینه اخذ پذیرش ، اعزام ، رفع مایحتاج زندگی و هزینه های احتمالی ، تکمیل مدارک ، رتبه دانشگاه ها ، اطلاع رسانی به متقاضیان برای دریافت روادید و پذیرش ، اقدام و دریافت روادید تحصیلی و همراه ، تهیه بلیط هواپیما با بهترین پروازها از نظر قیمت و سرویس دهی ، اضافه بار و … به صورت تلفنی و حضوری در خدمت شما خواهند بود و شما را آگاه خواهند نمود تا با خیالی آسوده به تحصیل بپردازید.

مشاوره تحصیل در خارج از کشور یکی از دغدغه های های همیشگی افرادی است که قصد دارند تحصیلات خود را در کشور دیگری ادامه دهند.

انتخاب یک کالج یا یک دانشگاه برای تحصیل و انتخاب یک رشته مناسب، می‌تواند تاثیر عمیقی بر زندگی شخصی فرد بگذارد. تحصیل در دانشگاه های معتبر سرتا سر جهان تجربه ای بی نظیر برای هر فرد به شمار می رود و سالیانه افراد بسیاری متقاضی تحصیل در دیگر کشورها هستند.

قبل از هر گونه اقدام برای اخذ پذیرش، در قدم اول بهتر است در مورد رشته ای که می خواهید در آن تحصیل کنید، به نتیجه برسید و سپس کشور و دانشگاه معتبر در زمینه رشته تحصیلی خود را پیدا کنید.

شما برای ادامه تحصیل در خارج از کشور به یک مشاور و همراه خوب نیاز دارید؛ که راه رسیدن به هر آنچه که می خواهید، اعم از اینکه چه کشوری را برای رشته‌ی مورد نظر خود انتخاب کنید؛ هزینه‌های آن رشته، نحوه اخذ پذیرش و تحصیل در کشور مورد نظر، بورسیه های تحصیلی آن کشور و موارد دیگر را برای شما مشخص کرده و ابهامات ریز و درشت تان را برطرف کند.

مشاوره تحصیل در خارج از کشور در موسسه ما بر مبنای دانش و تجربه طولانی مدت متخصصین ما و طی یک پروسه مشخص و بر مبنای علایق، ویژگی‌ها و شرایط زندگی شما، انجام می‌شود.

ترتیب مراحل اخذ ویزا و اپلای برای دانشگاه های گوناگون، گاهی برای دانشجویان گیج کننده به نظر می رسد، که ما در این امر به طور کامل شما را راهنمایی میکنیم.

برای تنظیم رزومه یا نوشتن انگیزه نامه و همچنین کسب اطلاعات در مورد فرهگ کشور مورد نظر حتما با متخصصین ما مشورت کنید تا شانس اخذ پذیرش خود را چند برابر نمایید.

مشاورین مجرب ما به صورت تلفنی یا حضوری پاسخگوی سوالات شما باشند.