Hi, How Can We Help You?
  • نشانی: تهران،سعادت آباد خیابان سرو،خیابان بخشایش،کوچه هفدهم،برج عرفان،موسسه آبتاب اندیشه پارسیان
  • ایمیل: info@pbmedu.com
19 دی 1400

دانشگاه Saint Mary

دانشگاه سنت مری (saint mary’s university)در سال 1802 تاسیس شد و در هالیفاکس کانادا واقع است. این دانشگاه دارای یک سنت طولانی در تعالی آکادمیک در تدریس و تحقیق است. در پردیس این دانشگاه بیش از 7000 دانشجو از 150 کشور حضور دارند. همچنین این دانشگاه به عنوان یکی از جمعیت های بین المللی در کانادا شناخته شده است.

 

شعار دانشگاه سنت مری: Age Quod Agis

از برترین رشته های مقطع کارشناسی در این دانشگاه در زمینه هنرهای لیبرال، مطالعات محیطی، تجارت، علوم و مهندسی می باشد. تمامی برنامه های این دانشگاه در سطح بین المللی معتبر و شناخته شده هستند. تمامی رشته ها در sobey school of  business  بالاترین سطح اعتبار بین المللی را دریافت کرده اند.

مدرک لیسانس این دانشگاه  به دلیل انعطاف پذیری و ارائه طیف گسترده ای از دوره ها در کانادا بسیار معتبر و شناخته شده است.

5 دلیل برتری دانشگاه سنت مری کانادا

  • یک جامعه حمایتی غنی
  • شناخت توسط اساتید دانشگاه
  • یادگیری تئوری و عملی به صورت همزمان
  • فرصت های تحقیقاتی زیاد
  • تعالی دانشگاهی

پذیرش دانشجویان بین المللی

پذیرش دانشجو بدون آزمون و بر اساس سوابق و بدون نیاز به نتایج آزمون های Ib Diploma, GCSE, IGCSE, WASSCE, GCE  و … می باشد.

مدرک زبان: در صورت نداشتن مدرک زبان و یا ضعیف بودن زبان انگلیسی ملزم به گذراندن دوره زبان در این دانشگاه می باشید.

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش است.

خدمات مرکز دانشجویان بین المللی

در مرکز دانشجویان بین المللی، خدمات زیادی ارائه می شود تا به دانشجویان کمک کنند با زندگی دانشجویی دانشگاهی سازگار شوند و با کمک این مرکز دانشجویان می توانند بهترین استفاده را از این مرکز و دانشگاه ببرند.

تاریخ های ثبت نام دانشگاه

ثبت نام دانشگاه در زمستان 2022 برای تمامی دانشجویان باز است. و در فصل های دیگر تاریخ ها متفاوت است و براساس زمان بندی دانشگاه، دانشجویان باید اقدام به ثبت نام کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام در این دانشگاه با موسسه آبتاب اندیشه پارسیان تماس بگیرید

سخن پایانی

موسسه آبتاب اندیشه پارسیان بسیار مفتخر است تا بتواند در جهت رفع نیاز های تحصیلی دانشجویان با تلاش هرچه بیشتر در راستای بهبود مستمر عزیزان مشتاق تحصیل در خارج از کشور گام بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت ما را مرور کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.