Hi, How Can We Help You?
  • نشانی: تهران،سعادت آباد خیابان سرو،خیابان بخشایش،کوچه هفدهم،برج عرفان،موسسه آبتاب اندیشه پارسیان
  • ایمیل: info@pbmedu.com
19 دی 1400

دانشگاه Trent

دانشگاه ترنت به عنوان یکی از برترین دانشگاه های کانادا شناخته شده است که بر اساس یادگیری تعاملی که شخصی و هدفمند می باشد، تاسیس شد. این دانشگاه به طور مداوم در سطح ملی شناخته شده است و دانشجویان ممتاز را از سراسر کشور و سراسر جهان جذب می کند. در دانشگاه ترنت، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، از طریق کالج ها و کلاس های درس همچنین رشته ها و برنامه های آموزشی مشترک، با اساتید و کارکنان خود ارتباط برقرار کرده و با آن ها همکاری می کنند.

از افتخارات این دانشگاه این است که 11 سال متوالی دانشگاه شماره 1 کارشناسی انتاریو بوده است.

رشته علوم انسانی، جز رشته های پرطرفدار در دانشگاه ترنت می باشد..

میزان رضایت دانشجویان

دانشگاه ترنت با دارا بودن اساتید خبره و شناخته شده در سراسر جهان و همچنین فارغ التحصیلانی پرتلاش و کوشا در علم و تحصیل، توانسته است رضایت بالای 95 درصد دانشجویان خود را کسب کند.

همچینین این دانشگاه به عنوان دانشگاهی پیشرو در محیط زیست شهرت دارد و در رتبه بندی ها، رتبه 3 در کانادا و در میان 100 پردیس، دانشگاهی برتر در سراسر جهان قرار گرفته است.

دانشجویان ورودی

پردیس اصلی دانشگاه ترنت، که پردیس سایمونز نام دارد در انتاریو واقع شده است. این دانشگاه با وجود اینکه از کوچکترین دانشگاه های انتاریو است، اما مانعی برای ارائه استاندارد های آموزشی در آن وجود ندارد. همچنین برای دانشجویان ترنت محیط آموزشی ای فراهم می شود که به آن ها امکان تعامل نزدیک با اساتید و دسترسی به منابع یادگیری را فراهم می کند.

دانشگاه ترنت طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی دانشگاهی را ارائه می دهد که همگی آموزش با کیفیتی را در زمینه هایی مانند تجارت، پزشکی، علوم کامپیوتر، روابط بین الملل و … ارائه می دهد و در کنار فرصت های تحصیلی گسترده دانشجویان تشویق می شوند تا در طیف گسترده ای از فعالیت های فوق درسی مانند: موسیقی، نمایش، ورزش و … شرکت کنند.

چرا تحصیل در دانشگاه ترنت؟

  • مکان جغرافیایی: دانشگاه ترنت در پیتربورو ،شهری زیبا و امن با 80000 نفر قراردارد. فاصله این دانشگاه با شهر تورنتو تنها 90 دقیقه می باشد. و این یکی از جذابیت های جغرافیایی این دانشگاه است.
  • کیفیت برجسته آموزش: دانشگاه ترنت رتبه اول را در کیفیت آموزش توسط «دانشگاه تحقیقاتی کارشناسی سال» دریافت کرده است همچنین رتبه اول «دانشگاه کارشناسی انتاریو» توسط مجله MClean را کسب کرده است. که رتبه های برتر این دانشگاه نشان از برجسته بودن در ارائه هرچه بهتر و تعاملی تر آموزش این داشنگاه ااست.
  • فلسفه: دانشگاه ترنت بر اهمیت آموزش آزاد تکیه دارد و این فرصت را برای دانشجویان فراهم می کند تا به طور گسترده رشته های مورد علاقه خود را دنبال کنند.
  • تعهد جهانی و مطالعه در خارج از کشور: دانشگاه ترنت متعهد به آموزش شهروندان جهانی و ارائه آموزش های مناسب با دنیای در حال تغییر به دانشجویان است. ترنت متشکل از دانشجویانی از 111 کشور در سراسر جهان است و 10 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهد.
  • بورسیه تحصیلی: امکان تخصیص بورسیه تحصیلی در دانشگاه ترنت به دانشجویان بین المللی فراهم است و دانشجویان می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه ترنت:

  • مدرک زبان
  • مدارک مالی
  • مدارک تحصیلی

سخن پایانی:

موسسه آبتاب اندیشه پارسیان بسیار مفتخر است تا بتواند در جهت رفع نیاز های تحصیلی دانشجویان با تلاش هرچه بیشتر در راستای بهبود مستمر عزیزان مشتاق تحصیل در خارج از کشور گام بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت ما را مرور کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.