Hi, How Can We Help You?
  • نشانی: تهران،سعادت آباد خیابان سرو،خیابان بخشایش،کوچه هفدهم،برج عرفان،موسسه آبتاب اندیشه پارسیان
  • ایمیل: info@pbmedu.com
29 آذر 1400

دانشگاه Brunel

شعار دانشگاه : دانشگاهی برای تغییر جهان

آدرس سایت دانشگاه :  https://www.brunel.ac.uk

معرفی دانشگاه :

اطلاعات کلیدی دانشگاه

 

رتبه 121
مکان لندن، انگلستان
تاسیس 1966
درصد دانشجویان بین المللی 20.2%
دوره های معروف: هوش مصنوعی، مراقبت های بهداشتی، طراحی، مهندسی، کسب و کار
شهریه دانشجویان بین المللی به طور سالانه متوسط بین پوند 14,400-17,500

 

دانشگاه برونل لندن در سال 1966 به عنوان یک دانشگاه دولتی تاسیس شده است . این دانشگاه در سطح جهانی در منطقه ایکسبریج در غرب لندن در حال فعالیت است .

در سال 2016 برونل سالگرد 50 سالگی خود را جشن گرفت .برونل  یکی از جاه طلبانه ترین دانشگاه های بریتانیا است که تمرکز زیادی بر پس از فارغ التحصیلی دارد. دانشجویان  برونل که در حال حاضر حدود 13000 دانشجو از بیش از 100 کشور هستند که نشان از تنوع فرهنگی بالای دانشگاه دارد ، یک نظرسنجی اخیرا، فارغ التحصیلان برونل را در رتبه سیزدهم در بریتانیا از نظر متوسط دریافتی قرار داده است که رقم 22000 پوند تقریباً 3000 پوند بالاتر از میانگین ملی است. رویکرد ویژه دانشگاه ترکیبی از رویکردهای متعالی تحصیلی همراه با ارتقا ویژگی های مهارتی و خلاقانه دانشجویان است .

برای دسترسی به دانشگاه می توان با یک خط مترو به دانشگاه رسید و با توجه به تنوع کاربری های فرهنگی تفریحی در پردیس دانشگاه می توان تمام نیازهای خود را در همان محوطه دانشگاه برآورده کنید و نیازی به خروج از پردیس نیست .

همچنین دانشگاه سفرهای یک روزه را به شهرهای تاریخی آکسفورد ، کمبریج و سایر شهرهای اروپایی ترتیب می دهد .

دانشگاه برونل لندن طیف وسیعی از خدمات را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که هدف آن کمک به آنها در زندگی آکادمیک، شخصی و اجتماعی در زمان حضور در دانشگاه است. برونل بین‌المللی یک نقطه کلیدی برای همه دانشجویان بین‌المللی است. برای دانشجویان جدیدالورود، برونل یک دوره آموزشی 3 روزه جذاب را برگزار می کند که 95 درصد از شرکت کنندگان قبلی توصیه می کنند.حتما در این دوره شرکت کنید. خدمات دانشجویی همچنین سفرهای منظم، رویدادها و کارگاه های آموزشی را برای دانش جویان بین المللی سازماندهی می کند، در حالی که یک مربی   از دانشجویان پشتیبانی می کند.

 

 

رنکینگ دانشگاه :

دانشگاه برونل لندن یکی از برترین دانشگاه های دولتی در لندن، انگلستان است. در رتبه بندی جهانی QS در سال 2022 در رتبه 351 قرار دارد.

دانشگاه برونل اخیراً از نظر قدرت تحقیقاتی به رتبه 33 در بین دانشگاه های بریتانیا صعود کرده است 54 درصد از تحقیقات ارائه شده در سال 2014 به عنوان “پیشرو در جهان” طبقه بندی شدند، در حالی که مهندسی و طراحی و علوم ورزشی نیز در سطح ملی بسیار خوب عمل کردند.

دانشکده و رشته های تحصیلی  برای اخذ پذیرش در دانشگاه برونل

در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس می توان در دانشگاه برونل اقدام به اخذ پذیرش کرد .

در صورتی که نمره زبان کافی ندارید یا مدارک لازم برای اخذ پذیرش به حد نصاب نرسیده است می توانید در دوره های فاندیشن برای آمادگی ورود به مقطع اصلی شرکت کنید . معمولا این دوره ها بین یک تا دو ترم تحصیلی هستند .

فاندیشن

 

در مقطع لیسانس

شما می توانید در رشته های زیرمجموعه تمام این دوره ها با توجه به سوابق تحصیلی خود شرکت کنید .

Engineering and Technology (57)

Arts and Humanities (36)

Social Sciences and Management (68)

Life Sciences and Medicine (28)

Natural Sciences (23)

Business & Management (18)

 

 

در مقطع مستر

Life Sciences and Medicine (40)

Social Sciences and Management (52)

Business & Management (35)

Engineering and Technology (38)

Natural Sciences (8)

Arts and Humanities (13)

Business Administration MBA

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش به زبان انگلیسی

  • تمام مدارک تحصیلی مقاطع قبلی
  • نمره زبان
  • مدارک مالی
  • رزومه و انگیزه نامه

 

شهریه دانشگاه و هزینه زندگی :

شهریه دانشگاه برای دانشجویان اینترنشنال بین 14 تا 18 هزار پوند با توجه به مقطع تحصیلی و رشته متغیر می باشد . هزینه زندگی در انگلستان بین 1000 تا 1500 پوند ماهانه متغیر است .

ددلاین دانشگاه ها برای اخذ پذیرش :

معمولا برای اخذ پذیرش در سپتامبر باید تا اواخر بهار و  اوایل فصل تابستان اقدام کنید تا بتوانید مدارک کافی و مستند را به دانشگاه ارائه کنید. همچنین برای ترم ژانویه حداکثر باید تا اول ماه نوامبر مدارک خود را تکمیل و ارائه کنید .