Hi, How Can We Help You?
  • نشانی: تهران،سعادت آباد خیابان سرو،خیابان بخشایش،کوچه هفدهم،برج عرفان،موسسه آبتاب اندیشه پارسیان
  • ایمیل: info@pbmedu.com
29 آذر 1400

دانشگاه LSBU

شعار دانشگاه : RISE WITH IMPACT RISE TOGETHER

آدرس سایت دانشگاه  https://www.lsbu.ac.uk

معرفی دانشگاه :

اطلاعات کلیدی دانشگاه

رتبه 127
مکان لندن ، انگلستان
تاسیس 1892
درصد دانشجویان بین المللی 7.7%
دوره های معروف مهندسی، حسابداری و علوم
شهریه دانشجویان بین المللی به طور سالانه £13,125-14,800

 

دانشگاه لندن ساوت بانک (LSBU) یک دانشگاه جهانی با بیش از 15000 دانشجو  از بیش از 130 کشور با یک شبکه جهانی فارغ التحصیلان 8 هزار نفره است. دانشگاه در یک پردیس در مرکز لندن در یک منطقه تاریخی و پر جنب و جوش واقع شده است.

دانشگاه دارای پیوندهای قوی با بخش های تجاری در بخش خصوصی و دولتی هستند و به دانشجویان کمک می کند تا ارتباطات مفیدی ایجاد کنند.

اهداف حرفه ای شما هر چه باشد، دانشگاه از شما حمایت و توسعه خواهد داد. و به همین دلیل است که LSBU توسط The Times و The Sunday Times Good University Guide 2018 به عنوان دانشگاه سال برای فارغ التحصیلان و افراد بالقوه انتخاب شده است. تمرکز دانشگاه بر یادگیری شخصی و مهارت ها نیز رتبه نقره ای را به دست آورده است.

یا بیش از 125 سال، ما به دانشجویان از هر طبقه کمک کرده‌ایم تا نسخه‌ای از موفقیت خود را پیدا کنند. هر پیشینه ای که دارند، هر موقعیتی که می خواهند، هر نوع آینده ای که می خواهند، ما به شما قدرت می دهیم که بالاتر از آن چیزی که فکرش را می کردید پیشرفت کنید.

دانشگاه لندن  ساوت بانک همچنین طیف گسترده ای از بورسیه ها و تخفیف ها را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، از جمله بورسیه تحصیلی ملیت ها، تخفیف هزینه برای فارغ التحصیلان و 5 درصد تخفیف برای پرداخت زودهنگام شهریه.

دانشگاه لندن ساوت بانک قبل از ورود، پشتیبانی گسترده ای از جمله مجموعه فرودگاهی برای دانشجویان بین المللی از فرودگاه هیترو ارائه می کند. این دانشگاه همچنین در ابتدای ترم دارای برنامه های بین المللی است تا دانشجویان تا حد ممکن احساس راحتی و آرامش کنند. دانشگاه لندن ساوت بانک دارای یک مرکز خدمات بهداشتی مستمر است که سلامت و ایمنی را برای همه دانشجویان خود حفظ و ارتقا می دهد.

رنکینگ دانشگاه :

  127th in the Times University Guide 2022

113th in the Guardian University Guide 2022

دانشگاه لندن ساوت بانک یکی از برترین دانشگاه های دولتی در لندن، انگلستان است. در رتبه بندی جهانی QS 2022 در رتبه 801-1000 قرار دارد

طبق معیارهای  برترین ریسرچ  در سال 2014  لندن ساوت بانک به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر مدرن در لندن ظاهر شد، پس از اینکه 73 درصد از تحقیقات آن بالاترین رتبه 4* یا 3* را برای “بخش تاثیرگذاری ” کسب کردند.

LSBU بالاترین رتبه ممکن را برای کیفیت آموزش از آژانس مستقل تضمین کیفیت آموزش عالی (QAA) دارد. دوره ها در ارتباط با نهادهای حرفه ای پیشرو معتبر توسعه یافته اند

در سال 2017، دانشگاه  توسط موسسه تایمز به عنوان “دانشگاه سال برای اشتغال فارغ التحصیلان” انتخاب شد.

.

دانشکده و رشته های تحصیلی  برای اخذ پذیرش در دانشگاه لندن ساوت بانک

در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس می توان در دانشگاه لندن ساوت بان, اقدام به اخذ پذیرش کرد .

در صورتی که نمره زبان کافی ندارید یا مدارک لازم برای اخذ پذیرش به حد نصاب نرسیده است می توانید در دوره های فاندیشن برای آمادگی ورود به مقطع اصلی شرکت کنید . معمولا این دوره ها بین یک تا دو ترم تحصیلی هستند .

فاندیشن

شما می توانید در رشته های زیرمجموعه تمام این دوره ها با توجه به سوابق تحصیلی خود شرکت کنید .

در مقطع لیسانس

Arts and Humanities (25)

Life Sciences and Medicine (32)

Social Sciences and Management (40)

Business & Management (48)

Engineering and Technology (44)

 

در مقطع مستر

Life Sciences and Medicine (17)

Social Sciences and Management (26)

Engineering and Technology (22)

Arts and Humanities (15)

Business & Management (23)

Natural Sciences (2)

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش به زبان انگلیسی

  • تمام مدارک تحصیلی مقاطع قبلی
  • نمره زبان
  • مدارک مالی
  • رزومه و انگیزه نامه
  • پروتفولیو

شهریه دانشگاه و هزینه زندگی :

شهریه دانشگاه برای دانشجویان اینترنشنال بین 13 تا 15 هزار پوند با توجه به مقطع تحصیلی و رشته متغیر می باشد . هزینه زندگی در انگلستان بین 1000 تا 1500 پوند ماهانه متغیر است .

ددلاین دانشگاه ها برای اخذ پذیرش :

معمولا برای اخذ پذیرش در سپتامبر باید تا اواخر بهار و  اوایل فصل تابستان اقدام کنید تا بتوانید مدارک کافی و مستند را به دانشگاه ارائه کنید. همچنین برای ترم ژانویه حداکثر باید تا اول ماه نوامبر مدارک خود را تکمیل و ارائه کنید .