Hi, How Can We Help You?
  • نشانی: تهران،سعادت آباد خیابان سرو،خیابان بخشایش،کوچه هفدهم،برج عرفان،موسسه آبتاب اندیشه پارسیان
  • ایمیل: info@pbmedu.com
12 دی 1400

دانشگاه Simon Fraser

این دانشگاه در سال 1965 در برنابی تاسیس شد.

دانشجویان در این دانشگاه به تجربیات و مهارت هایی مجهز می شوند که برای زندگی در جهانی همیشه در حال تغییر و چالش برانگیز آماده می شوند. این دانشگاه پیشرو در تحقیق و توسعه و نوآوری می باشد و همچنین مشارکت های پایدار برای افزایش رفاه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامعی که به آن ها خدمت می کند ایجاد می‌کند. با وجود این مشخصات دانشگاه سایمون فریزر در جهان به عنوان برترین و صاحب نوآوری و پایداری شناخته شده است.

دانشگاه سایمون فریزر دارای رنکینگ 298 می باشد، و بیشتر از 170 هزار فارغ التحصیل در سراسر جهان و کشور و 8051 دانشجوی بین المللی دارد. تعداد دانشکده‌های این دانشگاه 1193 می باشد. همچنین دارای پردیس های فعال در سه شهر بزرگ، بریتیش کلمبیا، برنابی و ساری ونکوور است. این دانشگاه شرایط بورسیه تحصیلی را نیز برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.

پردیس ونکوور دانشگاه سایمون فریزر در سال 1989 افتتاح شد و در جهت رفع نیازهای آموزشی متخصصان شروع به فعالیت کرد. جدیدترین پردیس این دانشگاه در ونکوور در سال 2002 افتتاح شد و موثر در توسعه این دانشگاه در بریتیش کلمبیا شد.

همچنین این دانشگاه بالاترین افتخارات تحقیقاتی کانادا مانند بورسیه های آموزشی را دارا می باشد.

 

دانشجویان

دانشجویان دانشگاه سایمون فریزر اعضای یک جامعه متنوع و پویا هستند. زندگی دانشجویی در پردیس سرشار از فرصت هایی برای تعامل با افراد، ایده ها، و فعالیت هایی است که به توسعه شخصی و تعامل در دنیایی بهتر کمک می کند. Sfu’s Student Experience Initative  یک همکاری چندساله بین اساتید، کارکنان و دانشجویان است تا به دانشجویان در جهت تجربه های بهتر در دانشگاه کمک کنند. همچنین برنامه HIVE ارتباط بین دانشجویان جدید و دانشجویان و مربیانی که در همان دانشکده هستند برقرار می کند.

 

 

هزینه اپلیکیشن

دانشجویان بین المللی در زمان ثبت نام و پر کردن فرم اپلیکیشن ملزم به پرداخت مبلغ اپلیکیشن می باشند که باید به حساب دانشگاه پرداخت کنند.

هزینه مقطع کارشناسی:

دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این مقطع ملزم به پرداخت شهریه می باشند که بین 45 تا 55 هزار دلار کانادا شناور است.

زمان اپلای دانشگاه در مقطع کارشناسی

پاییز (September 2022):  از اول اکتبر 2021  تا 31 ژانویه 2022

  • مختص متقاضیان دبیرستان ( ازجمله دانش آموزان بالغ)
  • متقاضیان انتقالی که به دنبال پذیرش در دانشکده می باشند.
  • متقاضیان پذیرش در دانشکده هنرهای زیبا.

پاییز (September 2022):  از اول مارچ 2022  تا 15 اپریل2022

  • برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی

تابستان (May 2022):  از 1 دسامبر 2021 تا 15 ژانویه 2022

بهار  (January 2022):  از 1 آگوست 2021 تا 15 سپتامبر 2021

 

رشته های پرطرفدار در دانشگاه سایمون فریزر کانادا:

رشته های حسابداری، بیزنس، اقتصاد، مهندسی، پزشکی و داروسازی از پرطرفدار ترین رشته ها در این دانشگاه می باشد.

 

سخن پایانی:

موسسه آبتاب اندیشه پارسیان بسیار مفتخر است تا بتواند در جهت رفع نیاز های تحصیلی دانشجویان با تلاش هرچه بیشتر در راستای بهبود مستمر عزیزان مشتاق تحصیل در خارج از کشور گام بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت ما را مرور کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.